maandag 11 februari 2019

CraftFestival bij Craft Emotions


Wat was het grandioos gisteren Het CraftFestival bij Craft Emotions in Ochten

Had een schitterende plek en alle producten van NUVO om me heen...
Enorm goed bezocht mijn stand en wat heb ik een enorm leuke en creatieve dag gehad.
Leuke mensen ontmoet en oude vrienden gezien......och wat hou ik er toch van om over een mooi product te vertellen... NUVO we willen ermee aan de slag.... 


Had me goed voorbereid en mijn Warme Groeten konden weer een bijdrage zijn tot inspiratie
Werden flink bekeken en ook in de stand zelf was werk van mij te bekijken.

Daarnaast nog ik wat leuke nieuwe producten van Craft Emotions zelf...promoten maar ook de stempels van Carla lagen op me te wachten om te stempelen.


Hoe leuk alle bekende weer te zien,...  werd er soms een beetje stil van en ik....en stil hi,hi,...
Ook aan de inwendige mens werd gedacht en de voedtrucks stonden beneden klaar...
Zag er enorm gaaf uit en het rook voortreffelijk.


Paar foto's kunnen nemen van de opzet , zelfs aan een relax hoek is gedacht....
Het was een druk bezochte dag en iedereen zo enthousiast.... dat doet het team Craft Emotions goed.
Stralend.... vol passie lieten vele hun demo zien... kon je aanschuiven om een mooi juweel te maken of heerlijk met de Nuvo producten aan de slag te gaan in een jasje van Tim Holtz.


Marianne zelf was vol enthousiastme aan de slag en we hebben zelfs nog even kunnen praten toen het ietsjes rustiger bij me was.... leuk om haar weer te zien na houten!
Ze straalde en had een druk bezochte tafel .
Ook de Ambassadrices Carla en Anke en Nicole hadden een geweldig mooie presentatie....
Enorm leuk meiden, we waren weer compleet!

Bedankt voor iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt, het was 100% Geslaagd en wie weet tot ziens,.... bij Craft Emotions !


1 opmerking:

Marleen zei

Wat leuk om zo terug te zien!!
Lieve groetjes, Marleen