vrijdag 28 december 2018

Watervalletje morgen


Okee daar is de Waterval , enig om te maken en nog leuker om hier te delen
Al goed bekeken bij mijn workshops en demodagen bij Stamps and Cards
Ook morgen ben ik weer van de partij, van 10.00 uur t/m 14.30 uur
We gaan *spetterend* het jaar uit met alleen maar leuks....

De koffie met heel iets lekkers staat weer klaar,....


Ze blijven enig om te maken en nog leuker met de Wild Rose Studio 
Op Schut 225 werkt het allemaal zo lekker..... 


Craft Emotions heeft een heerlijke set CE *Hexagons* 11 grote stansen en dan die hele smalle randen die zo mooi passen... komt dus op 22 stuks aan stansen . Deze gebruik ik graag en vaak....
Er zijn ook nog hele andere mooie sets.... voor een lief prijsje !


Ook die blijven geweldig in gebruik... ingezet bij mijn vele demo's en aankomende workshops zitten ze er ook weer bij..... 
Kortom we gaan langzaam 2018 verlaten om sprankelend en kleur-rijk 2019 in te luiden......



1 opmerking:

Debby Kuster zei

kan het zijn dat ik deze creatie heb gezien op de beurs in Utrecht.

Ik was opslag verliefd op de stempel en het kaartje. Stempel ook gekocht en er 1kerstkaart mee gemaakt voor de rest aan de kerstkaarten van dit jaar niet toegekomen.

Maar ik vond en vind je watervalkaart nog steeds helemaal geweldig

Liefs Debby