zondag 2 december 2018

Kijk naar het vogeltje

Heerlijk nagenieten , dat was mijn plan van deze planner.....
Een pagina die te maken heeft met het super leuke weekend wat Esther en Aniet hebben gehad vorige week bij het Planner Cafe in de Broodfabriek te Rijswijk.

Deze foto waar ik samen met Esther op sta is de basis van een heerlijke sfeerpagina in stijl
Een combinatie van ECD 1603 Planner Essentials
En de gave Badass Stamp Studio stempelset waar ik lid van ben .
Wil je HIER ook eens kijken....!!!

Ik heb de geweldige Oxide Distress Inkten gebruikt.... en gecombineerd met de een Collage Medium 
Vind dit soort momentjes op je pagina z'n verrassing.... en leg het graag vast.... 

De geweldig mooie plaatjes-sfeer komt uit een pakketje die Esther verkoopt.
Het was de basis van mijn inkt kleuren die eens lekker heftig was... dus je snapt deze pagina zit in de *LIME* Planner


Geen opmerkingen: