donderdag 25 oktober 2018

Wild Rose Studio Penguin


Hij is weer op voorraad de geweldige Pinguin van Wild Rose Studio 
De inkleur workshop deed hem goed en liep zo de winkel uit tot hij uitverkocht was.....
Maar zeg nu zelf, hij is toch ook fantastisch....lief!

Heb een leuk stempel stapje gemaakt voor jullie,.....
Uiteraard met hulp van mijn Tonic Travel stamp platform...


Stempel afplakken  zodat je de achtergrond kan bewerken/blenden met Oxise inkt  en je Pinguin gewoon netjes *wit* blijft...
Dit gele papiertje haal je daarna er weer netjes af.
 

Nellie Snellen heeft ook deze afplak papiertjes met een non permante plaklaag aan de achterkant... 
Daar stempel je je stempel op, knip hem uit en plak dit over je al eerdere afdruk op je basis kaart...
Nu kan je met poedertjes en inkt je kaart leuk afwerken.... tot je achtergrond klaar is en dan....


Dan kleur je je pinguin leuk in, hier een mix van Oxide Distress Inkt en mijn geliefde Nuvo Aquarel potloden..... 


Close upje,.... voor de liefhebbers....  Ook de tekst is te leuk...van Craft Emotions...
Ga weer snel verder voor de KreaDoe 1-2-3 nov bij Stamps and Cards ben ik met mijn demo's....
En laat graag Warme Groetjes zien zoals u gewend bent van me..... dus met leuke trucjes en tips...


Producten zijn verkrijgbaar bij Stamps and Cards winkel 2 weekjes dicht ivm beurzen*
Webwinkel open!
Groothandel Craft Emotions.

Geen opmerkingen: