woensdag 24 oktober 2018

Krea Doe met mijn Warme Groetjes.....

Hoe grandioos leuk , nieuwste stempel-sets en stansen  van krista by Elizabeth Craft Designs
Ze komen langzaam hier voorbij en ja lieve mensen de tijd om aan jullie kerst groetjes te denken 
Heerlijk laat de herfst buiten zijn gang maar gaan toch.... we maken het binnen gezellig aan de hobbytafel.... mijn werktafel ligt vol met leuks...  wat ik graag komende tijd wil delen.

Nuvo, jullie weten ondertussen dat ik er enorm graag mee werk.... 
De Shimmer Powders spelen dan ook hoogtij dagen bij mijn warme groetjes...
8 kleurtjes en allemaal even prachtig.
Deze kleur zal jullie verrassen, Violet Brocade
Nuvo Mist Spray , die samen met deze poeder het laat sprankelen....

Ook de fijne Nuvo aquarel potloden gebruikt, vele weten ondertussen hoe enorm gaaf ze werken en hoe fantastisch de 2 x 12 kleurtjes zijn.

Ben 1-2 &3 nov te vinden met mijn Warme Groetjes Demo bij Stamps and Cards 
 Krea Doe te Utrecht.
Hal 8 F021 


ECD CS 103 Christmas Kids Stamp Set by Krista Schneider
ECD 1577 Christmas Kids
Verkrijgbaar bij Stamps and Cards te Waddinxveen


1 opmerking:

Ellen zei

Schitterend!
Gr Ellen