zaterdag 22 september 2018

Just.....


Lieve mensen... hij blijft zo te gek dat ik er nog eens een wil laten zien.
Een Tag Book van Karen Burniston.
Opgefleurd met de lieve bloemen van Elizabeth Craft Designs en overheerlijke stempels van Crealies en inkt van Ranger, Nuvo... Zig Clean Color voor het inkleur werk.


Ik werk altijd met mijn geliefde Soft Finish Cardstock 270 en/of 230 gram van ECD
Zet dat vervolgens in de inkt.... en bestempel, blend het naar eigen idee.
Och dan geniet ik.... en laat jullie weer meekijken....


KB 1023 Tag Book 
ECD 1462 Large Flowerset & ECD 1463 Small Flower Set
Er komt in 2019 toch nog een speciale workshop hiervan... zoveel reacties mogen ontvangen dus hou mijn blog en facebook in de gaten.



4 opmerkingen:

femke zei

Heey Anita,

je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt!!!

groetjes Femke

Ellen zei

Schi...te...rend!
Groetjes Ellen

Anneke zei

Prachtige kaart!!

Dora zei

Super, super prachtige kaart