vrijdag 7 september 2018

Craft Festival & demo info



9 september is het CraftFestival in Ochten bij Craft Emotions
Word een GROOT spektakel.
Dus een leuke post vandaag die bol staat met leuke producten waarmee ik mag werken als hun designer... En dit doe ik al menig jaartje met veel plezier.


Ik promoot dan ook met enorm veel passie de producten van Craft Emotions.
Van Tonic Studio is een van deze producten
Ben al vele jaren designer en het geeft nog steeds zoveel plezier.
Enorm leuke stempels die ik zo graag in de inkt of potloden mag zetten
Uiteraard ook hun eigen lijn promoot ik zo nu en dan in de brede zins des woord... 

Zaterdag eerst mijn eigen demo bij Stamps and Cards en ook deze Warme Groet gaat mee.
Laat deze dag heel veel inspiratie zien wat komen gaat aankomende tijd in het mooie Waddinxveense.
Ben in de knusse hobbyzaak van Annemarie te vinden van 10.00 uur t/m 14.30 uur.


Wens iedereen die er heen gaat een creatieve dag toe en wie weet tot ziens.



Geen opmerkingen: