dinsdag 28 augustus 2018

Jingle Bells


Och wat worden ze schitterend, de Warme Kerst Groetjes 2018
Daar zit veel lol in lieve mensen, deze Kerstman ECD 1567 Santa Claus is werkelijk te leuk en als je echt wil genieten dan ga je aan de slag met de nieuwste sneeuwvlokken.... en het prachtige unieke 
Silk Microfine Glitter.
Ik neem jullie graag mee met een klein stappen plannetje.... hoe deze sneeuwvlokken tot stand zijn gekomen.... ook zal ik spoedig een leuke demo verzorgen waar ik het *live* wil laten zien.
 Silk Microfine Glitter is... in vele kleuren verkrijgbaar en nu ook in 3 prachtige set's. 

ECD 1576 Words 5 Winter Wishes
De ECD 1536 Fitted Hexagons & ECD 1537 Stitched Hexagons






Een nieuwe set van 5 schitterende kleuren in 1 set
Periwinkle uit de *BLOOM* set  heb ik hier ingezet... een schitterende blauw die prachtig te combineren is met de totale set waar ook de Clear bij zit.... dus u snapt het word schitterend




ECD 1573 Snowflakes


Een set van 6 stansen
De open gewerkte en de dichte sneeuwvlok zodat de mogelijkheden uniek en veelzijdig kunnen zijn.


Lekker *los* gaan op een sneeuwstorm... met de leukste technieken.
Samen met het  Clear Double Sided Adhesive die in 10 uitvoeringen verkrijgbaar is bij ECD.
De vellen 6x6 is Ned maat 15x15 cm  en past perfect door de meeste stans machines.



Kortom het worden heerlijke Warme Groetjes.... die ik maak op mijn 
Wat werkt deze toch uniek fijn de MUST HAVE 2018 !

Geen opmerkingen: