woensdag 29 augustus 2018

Dikke Knuffel


Een Dikke Knuffel is altijd een goede Nederlandse Tekst om verder mee aan de slag te gaan voor Crealies Gast Designer Post...
Kijk mee en geniet, net als ik met de Schitterende Basis die te gek is om mee te werken...
Patchworkzz , die je ook zou kunnen combineren met de XXL no 77  van de nieuwste serie.


Ingrediƫnten

CL no 02 Patchworkzz 
CL no 28 Partz
CL no 102 X-tra Mandala B
CL no 14 Tekststans Knuffel
CL no 12 Tekststans Dikke Kus
CL no 79 Bits & Pieces 


Het mooie zomerse weer wilde ik terug laten komen in mijn Warme Groet.... zachte zomerse tintjes en de schitterende Libelle die neer daalde op mijn werk.... we gaan een Crealies workshop verzorgen bij Stamps and Cards.... en dit is een van de vele inspiratie bronnetjes die ik dan mee ga nemen.... 
Voor nu een Dikke Knuffel en graag tot ziens.....


Geen opmerkingen: