dinsdag 26 juni 2018

Zonovergoten Zonnebloem


Een Warme Groet met de zonovergoten Zonnebloem van Crealies
Hij is werkelijk te gek om in kleur te zetten met mijn Oxide Distress Inkt.
Tuurlijk gecombineerd met mijn Aquarelpotloden van Nuvo.


Een van mijn favorietjes, Pluk deze dag..... lieve mensen 
En ga eens aan de stempel met 1 van de 8 bloemen stempels... Zelf stempel ik ze met mijn 
Tonic Studio Travel Stamp Platform... en kleur ze overheerlijk zonnig in met div kleurmiddelen...
De achtergrond is ook bewerkt met de Bits&Pieces.
Hier en daar wat Nuvo Crystal  Drops die verkrijgbaar zijn in heel veel uitvoeringen en kleuren.


CL CRLS No. 07 Zonnebloem
CL No. 70 XXL met open schulpje
CL No. 50 Vierkant met Dubbele Stippen
CL No. 30 Tekststans Pluk de Dag
CL No. 7 Bits&Pieces Mosaic 


Close Upje, niveau verschil met FunFoam.... en eens een mooie stempelrand rechts maakt deze kaart weer net even anders.... Geniet zo van deze gave bloemen stempels van Crealies, ze zijn werkelijk schitterend. 

Binnenkant een tekst stempel  Happy Birthday van Craft Emotions
Ik heb de lijnen gestempeld en in kleur gebracht met mijn inkt... maar je kunt hem ook met de bijbehorende stempel in-stempelen, mogelijkheden we houden ervan. 




Geen opmerkingen: