vrijdag 22 juni 2018

Tuin verhalen


Goed Plan, tuin-verhalen in mijn Planner.....
Ook dat kun je allemaal zien op de Passion for Planner beurs in de Broodfabriek.
Neem zelf al heel veel leuke pagina's mee en er zijn nog een paar plekjes  voor mijn workshop.
We gaan een Tag Planner bestempelen, en heerlijk met kleurtjes aan de slag.... alle materialen zijn aanwezig.... dus gewoon aanschuiven en genieten.... want we kunnen altijd nog verder verwerken in de planner...ook die inspiratie neem ik mee.... erg gaaf al zegt ze het zelf...
Kosten 1 tientje !


Deze Pagina's heb ik bewerkt..... met mijn geliefde Klaprozen, papavers.... 
Stencils van Craft Emotions, Nuvo Producten en heerlijke stansjes en stempels van ECD en 
Esther BadAss..... ja ja ook postzegels verwerkt en dit is nog maar het begin..... 

BadAss Stempels inspiratie..... 


Esther is een dame die heel veel af weet van Planners,... en er is veel over te vertellen maar vooral veel te zien en bewonderen.... in onze stand dus heb je zin kom dan gezellig even bij ons aan....
Er is ook een schitterende stand die bol staat van leuke hebbedingen voor je Planner.....
Hier alles inpakken vandaag... en ga ik jullie morgen zien,........  gezellig.



Geen opmerkingen: