maandag 26 februari 2018

ModaScrap & Washi Tape




Afgelopen zaterdag was ik bij Marlous voor een heerlijke workshop *Spelen met Inkt...
En na afloop liepen we door de winkel en viel mijn oog op deze leuke Washi Tape Rolletjes....
Kijk mee en verwonder.... want het is razend nieuw!!!!


Okee , eenmaal thuis toch de schitterende ECD 1500 Love, Live Tag erbij gepakt....
Een setje tag stansjes om idd verliefd op te worden en laat met de DDDD heel veel ermee zien....
Gecombineerd met stempels, de mooiste bloemen maar nu Washi Tape, te cute...
Ja ik ben er echt helemaal weg van....


1 set bestaat uit 10 designs van 1 kleur.... van z'n 3 mm breed en echt kijk dan hoe leuk.......
Plakt heel goed en is zo mooi dun.... 
Ja lieve mensen er komen vele setjes in div kleuren combinaties....


De leuke randjes ECD 1456 Valentines Edges ingezet met deze Washi Tape,... En die hele lieve bloempjes zijn vanSusan  ECD 1487 Lilac 2 Ik ga weer lekker verder  en zie jullie dolgraag 2 en/of 3 maart bij Doe@Ding Demodagen, bij mijn gedekte tafel vol heerlijke Warme groetjes, en heel veel inspiratie....tot dan...




Geen opmerkingen: