maandag 19 februari 2018

Make Time

Een vrij royale Warme Groet met de schitterende stansen van Elizabeth Craft Designs...
Werd even stil toen ik met de *TIJD* bezig was... en er gaat dan genoeg om....in je koppie
Je kan deze stans zoveel gebruiken,... en hij is erg fraai gedetailleerd... 


ECD 1470 Take Time For You

Een Warme Groet uit Soft Finish Cardstock 
270 en 230 gram


Bewerkt met Oxide Distress Inkt van Ranger
En hier en daar een vleugje Nuvo Embellisment Mouse aangebracht voor een geweldig mooi effect.



ECD 1478 Garden Scene hiervan heb ik de grote rand gebruikt en die is zo schitterend leuk
ECD 1507 Dashing Squares en ECD 1508 Dashing Rectangle
 ... adembenemend prachtig met een subtiel randje


De tijd, hij tikt maar door....... maar wat is deze stans bruikbaar, voor dames en heren maar ook voor hele speciale momenten..... 

2&3 Maart is z'n moment, dan zijn er de Doe@Ding Demodagen en ben er weer bij met mijn gedekte tafel ... ik pak heerlijk uit en op veler verzoek ook wat sneekjes van mijn nieuwe workshop :)
Ga aan de slag met enorm veel mooie stempels van ECD en stansen de mooiste en de laatste release
Maar Oxide, de laatste nieuwe 12 komen mee, heb er erg mooie voorbeelden mee en NUVO de kleine Travel Stamp Platform... gaat mee met heel veel Nuvo producten....Het word veelzijdig zoals jullie gewend zijn van me en heb er enorm veel zin in, we gaan u toch ook zien,....



7 opmerkingen:

ria zei

Maar natuurlijk!!!!
Ik kijk er nu al naar uit!
Groetjes Ria

Anneke zei

Prachtig Anita!

SylS creaties zei

Heel mooi geworden!
groetjes,
Syl

Dora zei

Prachtig!!

anita01 zei

Hoe geweldig jullie te lezen op mijn blog, dank jullie wel en op facebook vaak ook nog.... daar zijn de reacties echt enorm..... dat blijft toch zo grandioos.... ben ik blij mee, dus extra bedankt hoor.

Warme Groetjes,
Anita

Uplay365 zei

Schitterend Anita!!
Groetjes Ria

บาคาร่าออนไลน์**

Uplay365 zei

Wat is dit geweldige creatie, schitterend!!

เกมส์สล็อต**