vrijdag 24 maart 2017

vervelende mededeling ARTSpecially


Eerst dit schitterende Warme Groetje showen....een volgende inspiratie bron van mijn workshop...
ECD 1206 Anita Frames Pop Up


ECD CS 022 Occasions een passende set teksten voor bij de ECD 1206
De vele bloemensets die ik mee neem bij de workshop zijn geweldig.
Deze set is van Altenew de vele mooie stets zijn natuurlijk bij Doe@Ding te vinden.


Gecombineerd met de Distress Inkten van Ranger. 


Vervelend ongeval , ben behoorlijk gevallen waardoor ik links totaal uitgeschakeld ben.
Zware pijnstillers, totaal rust en max aan fysiotherapie zullen alles eraan doen tot herstel.
Ben WEL in Nijkerk,op het ARTSpecially Event  dit feest bij ECD samen met Els en de meiden wil ik voor geen goud missen en jullie dus ook niet !!!!!
Neem veel moois mee en zal er te vinden zijn met al mijn tips en weetjes....
Maar omhels me niet.... de schouder moet ik beschermen....
Ik kijk ernormmmmm naar jullie uit en heb enorm veel zin.
Tot ziens lieve mensen....  



1 opmerking:

ria zei

o, Anita wat verschrikkelijk!
Doe vooral voorzichtig en neem je rust.
Heel veel sterkte en beterschap.
En natuurlijk bedankt voor de prachtige kaart, het is weer een plaatje!!
Groetjes Ria