zondag 26 maart 2017

Inspiratie Workshop...


En weer een heerlijke Warme Groet van de WS die nog 1 keer zal plaats vinden bij Doe@Ding.
Vele schoven aan en hebben een stempeldag gehad waar veel leuke techniekjes voorbij kwamen.
Dit zijn div uitvoeringen om de inspiratie op gang te laten komen op z'n gezellige en kleur-rijke dag. 


Elizabeth Craft Designs en Crealies producten afgewisseld met de mooiste stempels....
Deze zijn van Altenew... en heb dit geheel in Ton Sur Ton gehouden ... 
Tekst ECD CS 022 is passend bij de ECD 1206 Anita Frames Pop Up



Zig CCRB Markers en Distress inkten wisselen hier elkaar af.... op div papier/carstock ondergronden.
Alles verkrijgbaar bij mijn geliefde hobbyspeciaalzaak 
Die ook in Nijkerk te vinden is op het ARTSpecially Event 1 & 2 April.


1 opmerking:

Marja Sch zei

Hoi Aniet Echt weer super mooi. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Ik ben er in Rijswijk waarschijnlijk niet bij. Het lopen doet op het ogenblik te veel pijn ondanks alle pijnstillers. Ik word 6 april geopereerd aan de eerste knie en kijk daar nu echt naar uit. Ik hoop dat jij straks weer. volop kan genieten. Veel liefs Marja