zondag 15 januari 2017

Feestelijk groetje


Och wat is het ECD 1206  Anita Frames Pop Up  toch grandioos....

Hierbij een echte Ala Anita inspiratie boost....


Soft Finish Cardstock
Ik gebruik beide zowel de 230 grams als de 270 gram bv voor de basis die best lekker stevig mag staan.
ECD CS 022 Occasion is een passend stempel setje om het compleet te maken.
Daarna stans je het makkelijk uit en past prachtig.


Ook zit er bij dit stempelsetje deze passende stempeltjes... hoe leuk is dat !
Combineren och ik hou er zo van.....


ECD 1205 Flower Pot Pop Stand daar heb ik de bloemen geplukt en hierbij verwerkt.
Alles past ook zo leuk bij elkaar..... samen met de cute stempelset van Penny Black die ik op de
 ECD 1208 Labels & Circles heb gestempeld 

Tuurlijk alles geblend met mijn Distress Inkt van Ranger
En in kleur gezet met mijn geliefde ZIG CCRB Markers.

De aller nieuwste release is binnen van Elizabeth Craft designs...



Natuurlijk alles verkrijgbaar bij Doe@Ding waar ik 28 januari de gehele dag een demo mag verzorgen ...  heb er zin in ...u ook ?




7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Anita, wat heb je weer een dot van een kaart gemaakt. Een mooi model met een lief beertje erop. Ik zit te genieten hier :)
Lieve groetjes Miranda

Cards made by Patricia zei

Wat een leukerd weer Anita. Wellicht tot de 28e.

Groetjes,
Patricia

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een lieve kaart! Groetjes Betha

Cards Created by Mo zei

Prachtig hoor!!

Groetjes, Monique

Erica ♥ zei


Het is echt een feestelijke kaart,
schitterend weer geworden ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-DDBD}

Dora zei

Geweldige kaart, dit is zo mooi!!

José zei

wat een schitterende kaart Anita, leuk model, prachtig kleur en lief beertje
Liefs uit Vlaardingen