vrijdag 20 januari 2017

10 jaar Doe@Ding hoe Speciaal...


Special Moments

Eenvoud siert de Warme Groet....
Met de aller nieuwste dies van Elizabeth Craft Designs .
28 jan. ben ik vanaf 10.00 uur t/m 16.00 uur bij Doe@ding met een feestelijke demo ivm 10 jarig bestaan van de mooiste hobbyzaak ever...
Zal de tafel dekken met vele Warme Groetjes en laat weer vele leuke momentjes zien voor de juiste inspiratie ... en er is me gaaf nieuws... ook dat neem ik mee... benieuwd, kom dan heerlijk even aan...deze dag en geniet mee.... in de feestvreugde van het 10 jaar Doe@Ding.


ECD 1267 Leafy Heart 
Uitgesneden op mijn 270 grams Soft Finish Cardstock

ECD 1305 Special Moments
Extra speciaal want heb het bewerkt met mijn Nuvo

ECD 1315 Leafy Branch 2
Bewerkt met mijn distress Inktjes afgemaakt met een mooi Collage Medium laagje .


Nuvo Glue Pen Large gebruikt... deze heeft een makkelijke aanbreng top.
Heel even laten *in* drogen en dan aan de slag met de Nuvo Gliding Flakes heb dit keer Radiant Gold gebruikt en die is me mooi. 


Alles verkrijgbaar bij Doe@Ding 


3 opmerkingen:

Anja v K@@rten zei

Mooi!!!!!
Creatieve groetjes, Anja

martina's kaartjes zei

een mooie kaart
geslaagd hoor !
fijne zondag,
grtjs,martina
x

Erica ♥ zei


Wat een mooie glans zit daar op,
schitterende kaart ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}