zondag 20 november 2016

Autumn


Het is op dit moment Bar & Boos het weer buiten echt....Herfst.
De laatste blaadjes gaan *los* en strakjes schijnt de maan echt door de bomen....
Herfst / Autumn met Elizabeth Craft Designs.... in een overheerlijk jasje van Soft Finish Cardstock.


Bij het maken van deze Warme Groet moest ik spontaan denken aan mijn fijne tijd als peuterjuf....
Ik maakte zo graag de planboorden en schilderde de ramen in de sfeer... och was een heerlijke tijd met al die schitterende momenten en super leuke peutertjes in de dop..... 


Ingrediƫnten:
ECD 1174 Dotted Scallop Rectangle
ECD 1121 Fitted Rectangles
ECD 1208 Labels&Circles
ECD 1252 Mushrooms
ECD 1251 Hedgehog
ECD 1199 4 Seasons
ECD 1092 Woodlan Leaves

ECD S006 Stencil SwirlyFlouris 


Vond het een geweldig geheel geworden, veel te zien en met de knallende kleuren een echte blikvanger....... Autumn heb ik in meer laagjes opgewerkt, staat zo stoer. 
Tuurlijk weer mijn favorieten Distress Inktjes gebruikt met ronde blending tool.

HIER de link naar de vernieuwde webwinkel van Doe@Ding 
Daar kunt u alle ingrediƫnten vinden van ECD.



2 opmerkingen:

Yvonne zei

Super Anita.!!!!Groetjes van Yvonne.

Margot zei

Heel gaaf!!!