woensdag 27 april 2016

Workshop *spelen met inkt* kaart 2


Op veler verzoek de 2 de kaart van de laatste workshop *spelen met inkt die ik mocht verzorgen bij Doe@Ding. 

Interactieve kaart met de dies van Elizabeth Craft Designs.

ECD 1104 Hanging Charm Pull Tab

Je trekt achteraan de kaart het geheel omhoog en dan hangt het beertje van Stamping Bella  Honeybear Stuffies  zo cute in de kaart.... was even zoeken naar deze gave combinatie maar dan heb je wel iets enorm leuks toch....
Deze is gestempeld op Schut Aquarel en we hebben het in kleur gezet met Distress Inkt.
Natuurlijk liet ook ook de Dove Pen zien  en konden jullie al proeven van de Altenew Stempels en de  ZIG CCRB markers.... die echt een hype zijn geworden na de demodagen :) en workshop *spelen met inkt*.


Geweldig leuk als je een pop up kaart maakt met de dies van Karen Burniston .
Zelf ben ik al jaren groot fan maar deze was wel echt te cute voor woorden vond ik....
Alles paste zo leuk bij elkaar en uiteindelijk was iedereen die deel nam aan de workshop verrast door de 2 kaarten..... veel stans-werk maar kon toch niet kiezen dus voor 1 keer eens lekker uitgepakt !


Basis bestaat uit Soft Finish Cardstock 270 gram, lekker stevig met die mooie unieke coating.
De gehele kaart is plat te verzenden dat maakt het gewoon zo speciaal....
ps ik gebruik wel een bubbeltjes vlop ivm de mooie parels.


Basis 
ECD 1120 Stitched Rectangles 
De  kleinste maat rechthoek heb ik met de embossing folder ECD E105 Curvy Leaves gemaakt wat een speelse combinatie geeft met de blaadjes die bij de bloemen zijn verwerkt, kijk maar eens goed ernaar .... juist ze zijn hetzelfde.


ECD 730 Curvey Leaves
ECD 729 Bunch of Flowers 


ECD 1099 Props 7 , hiermee kun je dus een mandje vlechten en die zijn te leuk. Mandje bestaat uit 3 delen en na bewerking van Distress Inkt weef je hem makelijk in elkaar met de  ECD 813 Limited Edition Pink/Silver Fine pointed Tweezer echt zo fijne tool bij het kaarten maken.
Mand kun je vullen met bloemen, appletjes of een eitje... en er zit ook nog een grasrandje bij zo cute



Diepe Zucht en nagenieten, wil via deze weg alle dames bedanken die mijn workshop hebben gedaan, het was iedere keer zo enorm gezellig en leuk... ik geniet nog heel lang na ervan reken maar van JES!

21 mei start de nieuwste Workshop *Spelen met Inkt* bij Doe@Ding , ben er al even druk mee en het word echt weer geweldig... dit keer alle in & outs over de gave ZIG CCRB markers, papier keuzes en vele techniekjes met stempels en poedertjes.... in een leuk jasje gebonden.


Graag tot ziens aan mijn gedekte tafel met inkt, stempels, technieken , mooie papier en veel info... en natuurlijk inspiratie !

5 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super mooi en prachtig in kleur!
groetjes, Caroline

Aletta zei

Ohwieeee... wat is dit weer een super-cute kaartje... love it...

Groetjes Aletta

maria's knutselplezier zei

Wat een mooi en super lief kaartje weer Anita!!

Groetjes
Maria

Gmalew zei

This card is so beautiful. It is always such a pleasure to see your creations.

Cards made by Patricia zei

Het was zeker weer een leuke workshop die je gegeven hebt, Anita. Ik heb er ook van genoten ook al is het al weer een tijdje geleden (februari) dat ik hem volgde.
Mijn 2e kaartje staat ook inmiddels op mijn blog te pronken. Wellicht tot een volgende workshop. Bedankt voor de gezelligheid en alle tips & tricks.

Groetjes,
Patricia