dinsdag 19 april 2016

The Craft Channel met Els en....


Hallo lieve mensen,.... maandag was het alweer de 2de uitzending van Els  
 Elizabeth Craft Designs op The Craft Channel.
En natuurlijk heb ik gekeken maar zo leuk je kan ook naderhand het nog terug zien, dus degene die het net even gemist hebben..... CATCH UP aanklikken en even terug klikken naar Els of...... de uitzending van Karen Burniston....  nogmaals kijken voor gave inspiratie.

ECD 1029 is een set van 3 soorten bloemen in 3 maten, erg gaaf om in laagjes op te bouwen.


Nu mocht ik ook Warme Groetjes hiervoor maken even geleden en die zijn nu heerlijk in beeld te zien..... kijk dan word je toch wel trots hoor ... eerlijk waar :)
Zo ook deze kaart was te zien met de mooie ECD 799 Rose en kijk het prachtige rozenblad.... bijzonder mooi zo opengewerkt.... en je ziet dat Els een Workshop van Aniet heeft gevolgd, als allround blender laat ze de kijker meegenieten van haar trots.... en leuks op gebied van het kaarten maken en Scrappen van haar klein dochter Annika.

Alles is ook hier weer gemaakt uit mijn eigen papierlijn
Soft Finish Cardstock 230 gram & 270 gram 
En de gehele collectie ECD  is te koop/bestellen bij Doe@Ding.


ECD 711 Ladybugs was een van mijn 1ste dies toen en was op slag verliefd erop... toen en nu nog vind ik ze enorm schattig.
ECD 1063 Fitted Frames 3 Curvy Rectangle is het mooie vormgegeven lijstwerk.... zo komt de roos echt tot haar recht.... licht geblend met Distress Inkt Pumice Stone
ECD 1126 Chains 1 is nieuw en hoe anders maakt hij je kaart compleet af , echt gaaf toch!


Geen opmerkingen: