maandag 9 november 2015

Spelen met inkt demo


ECD RS024 Titmouse  een overheerlijke stempel die je hartje sneller doet kloppen.
ECD 757 Snowflakes
ECD 1061 Fitted Frames 1 Lace Rectangles
ECD 1071 Card Stand/Easel
ECD E126 Embossing Folder Snowflakes


Heb de ECD 757 Snowflakes gestanst met het ECD tape 64 mm dat heb ik eerst geplakt aan 1 zijde op mijn Soft Finish Cardstock, en via de sheet die er nu nog opzit heb ik mijn Sneeuwvlokken gestanst , schudvel verwijderen en dan strooi je het ECD Silk Microfine Glitter eroverheen. Tik het teveel eraf en polijst het... dmv je vinger er rond draaiende licht duwende beweging over te maken....en dan gaat het me glinsteren echt heel fraai. 


Heb gewerkt met ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice en dat is echt geweldig...wat een schitterend mooi resultaat krijg je in dit geval al met Distress Inkt van Ranger.
Maar ook vele kleur potloden bewerken dit SFC geweldig....dus heel veelzijdig en in 2 diktes nl. 230 gram en 270 gram... hoe fijn ook voor mixed media dus! 


De besjes zijn echt geweldig met een mooi glans laagje...echt winters... 
Daar zijn hele handige flesjes voor die ik graag gebruik...heb ze al eerder laten zien maar zal ze ook de 14 de nov meenemen naar mijn demo bij Doe@Ding...echt een must have :)

Alles is te verkrijgen bij Doe@Ding
Groothandel Craft Emotions.

Hoop tot ziens 14 november vanaf 10.00 uur bij Doe@Ding. Ook deze dag kunt u zich opgeven voor mijn workshops *SPELEN MET INKT* voor 2016.


3 opmerkingen:

Gina zei

Superknap resultaat Anita! Groetjes, Gina

Dora zei

Mooie kaart! en wat mooi ingekleurd, zacht!

maria's knutselplezier zei

Wat is dit weer prachtig Anita, super!!

Groetjes
Maria