dinsdag 11 augustus 2015

Vakantie groetjes



Hoe leuk, vakantie groetjes maken , ik verzorg een overheerlijke dag bij Doe@Ding...
Workshop ala Anita Limeted Edition, heeft nog 2x2 plekjes voor de liefhebbers....
Dit zijn wel de aller laatste plekjes lieve mensen.
Datum 29 augustus & 12 september
Reserveer HIER
We gaan genieten van 2 super leuke stempelkaarten ala Anita zoals jullie mijn stijltje zo leuk noemen.
En inclusief een overheerlijke lunch met een big surprice !!!!!
Laat je verrassen....deze kaart is een opwarmertje en inspiratie bron waar ik er heel veel van bij me heb....het word te leuk meer verklap ik niet :)


We gebruiken vele Crealiesjes....keuze uit vele stempels zowel cute als heerlijke geurende bloemen en achtergrond stempel met top teksten....keuze is reuze ha ha....
Pakketten barstensvol leuks voor een creatieve stempeldag.


Je leert ook iets over kleuren, inkleuren gaan we ook doen maar toch net weer even anders, ik neem 3 verschillende mogelijkheden mee en laat er graag wat van zien zodat jullie de vakantie kriebels krijgen en ook aan de slag willen.....we gaan blenden....en nee we maken ons niet druk we vieren nl. vakantie....en laten de zon schijnen....Tuurlijk vertel ik weer veel leuks en de mogelijkheden met Crealies en ander leuks.....nee ik verklap nog niets hier ....dus kom maar lekker aanschuiven aan mijn gedekte tafel vol leuks.....en geniet :)

Ik zeg graag tot ziens bij Doe@Ding.


Geen opmerkingen: