zaterdag 1 augustus 2015

Kusjes


Heerlijke natuur, zonnetje en vlinders.....zomertje 2015.

Producten Doe@Ding.
Groothandel Craft Emotions.


Materialen Marianne Design, Kraft stempelen.....zo mijn stijltje met deze mooie poppy's.
Ook het bootje is van MD en zo leuk gestrikt.


Soms heel soms is less is more....dan moet je niet teveel , och ik hou er zo van.


Kaart kaften, love it...
Heb alles in kleur gezet met mijn geliefde kristalletjes....blijft toch enig om te doen.


Ik post mijn berichtje op dit moment met tientallen vlinders naast me, op de grote witte vlinderstruik naast me is het een leven van jewelste en een lust voor mijn ogen......

Kusjes....per post xxx


2 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wow echt super mooi gedaan Aniet. Wat een gaaf stempeltje is dit toch. Groetjes Marja

Anneke zei

Het blijft mooi witte embossingpoeder op Craft.
Ik ben helemaal weg van het kleine detail aan de binnenkant van de kaart.
Echt een prachtig geheel, een lust voor het oog!