woensdag 8 mei 2024

Everyday Elements Uidaging

Hier is iets nieuws en LEUK! Maandelijkse thema-uitdaging "Everyday Elements"! Elke maand wordt een nieuw thema gebruikt met een speciale hashtag en we nodigen jullie allemaal uit om mee te doen met jullie creaties. Aan het einde van elke maand trekken we een willekeurige winnaar die een cadeaubon van $ 50 wint voor de Elizabeth Craft Designs-website!!


Hier is de primeur: 1. Creëer iets (wat dan ook!) met mijn nieuwe release of een mix van mijn drie releases in de Everyday Elements-lijn. Kaarten, plannerpagina's, 3D-items, banners en meer. 2. Plaats jouw creatie in deze Facebookgroep met de juiste hashtag voor die maand. Je kunt ook op je sociale media posten, maar om te winnen moet je in deze groep posten. 3. Plaats zoveel inzendingen als je wilt! Maar blijf de juiste hashtag gebruiken. Ik verzamel alle inzendingen door op de hashtag te zoeken en kies willekeurig een winnaar uit de inzendingen. De winnaars worden de dag na het einde van de maand bekend gemaakt. Annette & ontwerpteam en ik zullen ook dingen maken op basis van de thema's, om als inspiratie te dienen, dus houd ook deze berichten in de gaten. Hier vindt u alle thema's voor de komende maanden, zodat u kunt beginnen met het plannen van uw creaties. Maar plaats alstublieft niets vóór het thema van de huidige maand. Mei - #GettingTwiggyWithIt Juni - #WaterYouCreating Juli - #ShipsAhoyMatey Augustus - #BizzyBuzzyBees September - #ElectroPopOfNeon Oktober - #WingedThings November - #PlantYourGarden December - #MrPostman


Mijn bijdrage voor de maand mei zijn 4 ATC maat kaartjes.
Alle 4 met de Twiggy Things set by Annette Green
En dat was me gaaf om te doen.

ECD 2136 Twiggy Thinks

Ik heb alles uit de Everyday Ellements collectie gebruikt
Laat je heerlijk inspireren en doe mee....





Mijn Cardstock is uiteraard ECD 144 Soft Finish Cardstock
Maar je mag ook het super leuke en passende 
ECD CO24  Harmonious  Hodgepodge gebruiken.

Heel veel succes maar vooral plezier....






Geen opmerkingen: