donderdag 4 april 2024

5-6-7 April doe ik wat ik wil

Spelen met inkt en de mooiste Paper Flowers - stempels - Pop up's en kleurtjes... Zig Markers - Derwent Inktense - Oxide Distress en combinatie ervan met de leukste techniekjes.


De gave Pop Up kaart by Karen Burniston verrast geweldig leuk.
Uiteraard met de liefste stempel muisjes van Lesia Zgharda Stamps.
En opgefleurd met de mooiste Elizabeth Craft Designs Paper Flowers.
 

De voorzijde van deze leuke kaart ook even op de kiek, de muisjes zijn zo snoezig..... maar er is veel meer lieve mensen dus kom dat zien...bij
5-6-7 April
Z 16 stand nummer Broodfabriek Rijswijk
 

Kleuren, ik laat het met plezier zien,.... 
Paper Flowers bestempelen met de gaafste meeldraadjes voor nog meer effect, ik laat het zien.
En hoe werkt de Pop Up kom dat zien,.... we kijken naar jullie uit.


Voor nu even de laatste post,..... om extra van te genieten.

Ik sluit bij deze de Warme Groet en tot over een paar dagen hier met veel plezier.


3 opmerkingen:

Cards made by Patricia zei

Wederom een leuke kaart, Anita. Veel plezier op de beurs.
Wie weet kom ik nog even genieten van al je voorbeeldjes.

Groetjes,
Patricia

Jannie den Butter zei

Superrrrrr mooi Anita !!
Succes op de beurs.
Jammer dat ik niet kan komen..
Groetjes Jannie

anita01 zei

Heel leuk jullie berichtjes, djw en ja het was mega gezellig en heel geslaagd ... volgende post speciaal voor de thuis blijvers.