zaterdag 2 december 2023

ATC Special Kit

 


ATC Special kit 
Al een paar dagen heerlijk tussen de drukte door bezig en vroeger vond ik het ruilen van deze Artist Trading Cards al super leuk om te maken en te ruilen.... er zijn zoveel manieren om deze kaartjes te maken dus we gaan ervoor en ook HIER kun je je laten inspireren een eigen Facebook groep ervan.


Ik maak graag mapjes maar uiteindelijk bundel ik dat in deze gave TN *Trafel Note* van Kurk, een bijzonder mooi materiaal en model.


Hier dan de voorkant met al 2 ATC Kaartjes want niets leukers als deze kit om de basis te maken,... de pocket voorop heeft een gave ronding die je erin schuift.... en uiteraard heb ik ook deze radertjes erbij verwerkt.


Sla je dit open krijg je voor het gemak de ATC tekst stempel die je kunt invullen , iedere ATC kaart heeft deze op de achterkant,... zo kun je alles netjes invullen en ook serie nummers geven met bv 1 uit een serie van 6 dan de naam van de serie en uiteraard datum en je naam.
Deze zit geklemd  en kun je makkelijk los *trekken* tussen de binding die ook een stans is uit deze set.


Niets leukers als heerlijk combineren met wat je al in *huis* heb.
Ik hou het even bij Devid's collectie en uiteraard komen de Mini Florals uit mijn eigen ECD Florals collectie er ook bij,.... want fleur het graag op dat snappen jullie nu wel , de kleine pocket links is net even zń geniet momentje en past dan zo mooi bij deze pocket .


ECD C017 Abandoned Papers
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*
ECD K018 ATC Special Kit & Stamp 


Ik blend alle randen, zo zie je dat het echt af is,..... gebruik daarbij meestal 3 kleuren inkt die ik ook weer terug laat komen in dit projectje.... ook deze Pocket zou dubbel kunnen zijn...voor echt een bulky resultaat.


Hier die gave stans set de basis voor dit mapje....met zijn 2 openingen voor de kaartjes/ ATC 's
Alles is en bestempeld en verwerkt met Oxide en een glim napje die Sparkel achter laat ivm de passende stempel tekst uit deze set.


De achterzijde is ook totaal bewerkt en verwerkt tot leuke ATC pockets met kaartjes.... Je kunt hier zo heerlijk mee aan de slag dus wens jullie heel veel plezier en zal morgen deze post aanvullen met extra ATC foto's



Geen opmerkingen: