donderdag 31 augustus 2023

Grasshopper wat ben je guitig

 


Op veler verzoek onze Grasshopper - Sprinkhaan die ik heb mogen maken met de Bugs & Butterflies collectie van Joset.

Kijk maar eens goed, ik heb nl. deze stansen uit het mooie en nieuwe Pretty Pastels Cardstock gestanst....en hoe speels en leuk is het effect.
Hier en daar wat extra speelse accenten gegeven voor een lief effect.
En hieronder totaal anders......


Dit keer heb ik alles uit ECD Soft Finish Cardstock gestanst en geblend met mijn tool..... in de mooiste kleurtjes die zo mooi passen bij de Grasshopper..... Dit zijn heel wat laagjes over elkaar om het mooi te blenden... de kleuren vloeien dan prachtig en komen extra mooi over op dit speciale Soft Finish Cardstock.


ECD 2061 Grasshopper
ECD 014 Pretty Pastels
ECD Soft Finish Cardstock *Anita 'Choice*-25- Pack!


Hier lijkt hij te lachen, dat is spelen met inkt,.... en net even dat koppie ietsjes schuin neerzetten,.... iets hoger of juist iets lager geeft net een ander effect.


Hoop dat jullie deze foto serie leuk vinden,..... met net even meer uitleg.... ik zeg graag tot ziens,.....tot de volgende post.





Geen opmerkingen: