zaterdag 8 april 2023

Paper Flowers inspiratie

 


Hier weer een heerlijke inspirerende Paper Flower post van Aniet.
Hoe grandioos leuk om vele te inspireren bij mijn demo's maar ook hier op veler verzoek post -1-
Ik heb de Florals dit keer uitgestanst uit een stukje kado/verpakking papier dus hoe te gek is ook dit.....om eens mee te spelen!


ECD 1952 Florals -16-
Deze -7- delige set meet de grootste bloem -7.6 - cm bij -7.4-
De variatie in laagjes en grootte verschillen maakt deze Floral enorm geliefd.... en morgen zal ik het eind resultaat laten zien,...




2 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Inderdaad prachtige bloemen.
Ik gebruik ook bij voorkeur wat dunner papier voor bloemen, doet ze wat echter lijken vind ik.
Grietje

Jannie den Butter zei

Prachtige bloemen Anita !
Groetjes Jannie