dinsdag 14 februari 2023

Valentijntjes dag

 


Wijn zijn zo leuk ....samen.
Een heerlijke dag -14- februari in mijn Sidekick dit keer.
Met 2 flapjes gewoon omdat het zo spannend is 
wat daar weer onder verstopt zit.
EN... mijn papier keuze gespot, ja ja dit keer is de Heart Overlay gestanst uit mijn kerstkado verpakking van Mandy & Do dacht dat is te leuk toch... zo herinner ik me altijd de mooiste gift box met de heerlijke luchtjes en crème...bodymister en geurstokjes !!!


ECD 2008 PE-56- Tickets
ECD 2009 PE-57- Heart Overlay
ECD CS 289 Ik ook van jou
ECD CS 290 Mij niet bellen
ECD CS 291 Let's Stick Together
ECD C010 Bellrose Pink Paperpack
ECD P018 Blank Canvas
ECD 1988 Reinforcement Pack -3-
ECD S044 Planner Stencils-1-


De basis is het mooie ECD SFC met het reliëf, ook zie je het gave Handgeschepte Papier met de gave tekst erop van 
wijn zijn zo leuk Samen
Het geeft een mega gaaf effect, en ook onder de tekst met de hartjes zit een mooi stukje handgeschept.... 


Tickets met pockets, het werkt mega leuk en de combinaties zijn oneindig leuk, zeker met de vele keuze aan tekst.


Nog een keertje extra in de Spotlights de gave Nederlandse ECD Stempel Tekst op het Handgeschepte Papier....
Mooi he.... zo samen.

1 opmerking:

jackelien zei

Prachtige planner pagina zo mooi alle details.
Groetjes Jackelien