zondag 6 november 2022

Tag Pocket

 


Stay Warm

Een Tag Pocket gevuld met een kleiner maatje....en och dit is weer zo leuk om te maken.

6 tags op maat van groot naar kleiner en dan extra 2 mini tags en ja ja de ringetjes in 2 maatjes in deze ECD Nested  Tags

Gestanst uit een van The Books uit de Planner Collectie en ja dat is zo gaaf combineren met het 

.ECD Soft Finish Cardstock

De 2 mini tags uit deze set heb ik bestempeld *Stay Warm* hoe leuk en veelzijdig deze set is laat ik graag zien,..... past bij de gehele Warm & Cozy collectie maar ook gewoon zo....aan of op een tag.




Wijs en super cute het lieve uiltje....het is al een oudje maar och ik vind haar onweerstaanbaar lief.
Dit keer uit het Reminiscence the book papier gestanst...het zijn de *looks8 
Alles geeft ik een subtiel randje Distress inkt.... of zet het net aan met een vleugje kleur.
Uit het Let's Bake setje de heerlijke Cake hieronder en dat past toch heerlijk....en verrassend.


ECD 1998 Nested Tags
ECD CS 287 Holiday Treats
ECD 1994 Let's Bake







3 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig en zo schattig dat uiltje
groetjes Alma

anita01 zei

Ha Alma, ja dat ECD Uiltje is echt al zo vaak ingezet, in pastel kleurtjes...knalkleuren met halloween uit een pompoentje gekropen, maar ook in vilt is het zo schattig... met plezier gemaakt weer in Vintage stijl. Leuk je berichtje djw hoor...

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk, dat uiltje ook!!! die heb ik volgens mij niet, en ja ik ben al heel lang een groot E.C.D. fan. Alleen plaats ik meer sinds ik in DT zit. hihi.