donderdag 13 oktober 2022

Planner Retreat 1 & 2 oktober

 


Hoe grandioos leuk het Planner Retreat  1&2 oktober was wel te zien op onze facebook groepen.
Een van de workshops die er verzorgd werden door het ECD Team was van 
Marie Claire & Anne Swinkels
Kijk mee en geniet hoe dat eruit ziet in mijn Planner want ook ik heb hem met plezier gemaakt.


Een dubbele pagina waarvan de rechter een halve pagina is...zo leuk naast elkaar.
Er werd gewerkt met ECD Planner stansen en deze linker pagina is een flap over, die hem dicht houd door de tag, echt gaaf effect. Er is gewerkt aan een zwart-wit effect dmv zelf de strepen tekenen met een pen en dat effect is te leuk zo in het gehele zwart wit.....


Hier heb je de sluiting van deze pagina, de tag,... die je weer terug steekt in de pocket.
Links heb ik gewerkt met Washi Tape en rechts een rand tekst gestempeld en herhaald.
2 biesjes zwart maken het geheel zo mooi.....ook mijn datum stempeltje weer ingezet, zo blij mee.
En Joy ECD 1986 Alphabet Tabs is de must have


You're A Work of ART is een stempeltje die gemat is op zwart zo komt de tekst mooi uit.
Ondergrond met al die cijfers is een van de 1ste achtergrond stempels en nog altijd favoriet bij Aniet.
De gave & komt uit de ECD 1985 Library Pocket Filler Cards set, echt te leuk in gebruik.


Heb wel mijn eigen swing gegeven aan de 1 ste,.... daarvoor heb ik mijn 1 ste Penny Black stempeltje ingezet... Ik werkte met de banner slinger en daarvoor garen ingezet, net als bij de tag's...vandaar dit stempeltje van het klosje met garen en mijn liefste muisje ,...gewoon in alle eenvoud en zwart wit gestempeld op mijn gebruikte 
ECD Soft Finish Cardstock 240 gram waar mijn pagina's totaal van zijn gestanst .
Reinforcement , de div versteviging ringen maken deze pagina's af... 



Geen opmerkingen: