zondag 18 september 2022

Paper Flowers om in te lijsten


Je kunt een bloemetje kopen maar nog leuker is om heerlijk aan de slag te gaan met de Paper Flowers uit de ECD collectie..... en de mooie Shadow Box Frames erbij te pakken.
Zo krijg je de mooiste Florals in een lijstje...en dat staat zoveel langer en een persoonlijk kado.


De ECD Florals-14- is veelzijdig, je kunt er div bloemen van maken en de leuke meeldraadjes maken het geheel echt bijzonder.... een bessentakje en een mooi varenblad...samen met het blad van deze florals set maakt het een prachtige toef in de gave lijst...denk ook eens aan een geboorte kaartje om in te lijsten met een toefje florals....een Trouwkaart in deze lijst..... men neme de trouwkaart en verwerkt deze in de lijst met bloemen waar de bruid zo van houd.... kortom verras de mensen om je heen...


ECD 1958 Shadow Box Frames
ECD 1950 Florals -14-
ECD 1778 Berry Branch
ECD 1875 Ferns
Distress & Oxide inkten Ranger & Zig Markers



4 opmerkingen:

anita01 zei

Hoop dat jullie weer een berichtje kunnen achter laten, blijft zo leuk nagenieten, alvast bedankt allemaal....

Warme Groetjes,
Anita

tine zei

hoi Anita,

hier ben ik dan, via mijn laptop kan ik reageren, maar via mijn telefoon niet,
blijkbaar een gekend probleem.
Je moet op je telefoon, inloggen vooraleer je kan reageren, maar inloggen lukt gewoon niet, jammer.
Hier wil ik toch nog even melden, hoe ik kan genieten van jouw papierkuntwerkjes

Groetjes
Tine

Dora zei

Prachtig

anita01 zei

Dank jullie wel voor de mooie reacties, altijd heerlijk nagenieten als ik ze lees...
En Tine, toch fijn dat je de tijd heb genomen voor je reactie.... en ook hier niet handig in inloggen ed...maar wij komen er wel toch ;)

Fijne avond voor nu,
warme groetjes,
Anita