zaterdag 11 juni 2022

Life is...good !

 


Het leven is goed en als je dan zo toepasselijk bezig bent in je ECD Sidekick dan is deze pagina op mijn lijf geschreven...... 
Ben gek op het buiten leven, de natuur en de vrijheid....


En hoe stralend was deze Zaterdag 11-06-2022 daar hoort een heerlijk koud watermeloentje bij toch.
Ik werk hier weer met de Joset Desigs Collectie met 
In mijn ECD Sidekick Desert Sand
Alles gecombineerd met de leukste Planner/sidekick stuff.....en het Reminiscence the Book.


ECD 1930 Squirrel
ECD 1532 Backyard Barbeque
ECD 1688 Forest Accessories
ECD PB -03- Reminiscence The Book -03- (label)
ECD PE 1938 PE-49- Rope Border Tekst)
ECD PO-16- Desert Sand


Kijk en beleef het leukste leventje rond-om het kamperen....in een tentje of juist in een hutje...
Als de zon erbij is is het zo puur genieten..... en dat leg ik graag vast met mijn vertel boekje in de vorm van mijn ECD Sidekick.....
27 graden tikte de meter aan vandaag....



Geen opmerkingen: