donderdag 26 mei 2022

Suitcase & Bookbox

Hoe enorm leuke mix om de ECD Suitcase in het ECD Book Boxje te maken...

Al even geleden ben ik begonnen en dit mini album in die gave grotere vriend past zo te gek.

Daarom mix ik zo graag alles van ECD het geeft veel plezier en de BookBox en Florals zijn zo heerlijk te combineren 

Kijk mee en geniet... 


Men nemen een heel bijzonder Craft Papiertje,.... ja ja dat bruinige inpak papier en de Oxide Inkt van Ranger Victorian Velvet in dit geval....Florals -8- doet het zo heerlijk ook omdat het blad zo heerlijk speels is...Blend de randen met bv een vinger sponsje of de blending borsteltjes.


ECD K009 Suitcase Special Kit 
ECD 1959 Book Box
ECD 1844 Florals -8-
ECD MSC 020 Thinking About Cardstock
ECD CS 267 Fun Flourishes


Ik vind het een heerlijke combinatie aan ECD producten, en ben gek op flapjes & tapjes...
Pockets & tagjes , ook kom je de heerlijke Planner vogeltjes tegen die onmisbaar zijn in mijn tuinverhalen.... 


Maak de bookBox open met die leuke sluiting, en zoals vele deze live gaan bewonderen bij mijn workshops *spelen met inkt* was dit idee al snel geboren...
Een dag workshop met de fijne kneepjes van het spelen met inkt......tips en weetjes....
Er komt veel voorbij op z'n dag....
En deze box is de inspiratie........ tot de leukste ideetjes want zoals vele weten ik neem altijd meer inspiratie mee voor nog meer plezier....


Kijk en geniet.... van This&That


En als dit Mini Album open gaat begint het plezier.......
Ook het leuke meiden stempeltje uit de Planner collectie is erin verwerkt......
En nog veel meer, dus kijk en laat je meenemen naar de leukste ideetjes......
Het gave aan dit projectje is dat ik het in een grote box heb liggen, en iedere dag eraan gewerkt heb toen de Suitcase uitkwam..... dit proberen en dat mixen.... och puur genieten.
Fijne dagen en tot latertjes......

Geen opmerkingen: