zondag 20 maart 2022

Photo Film Slides

 


Puur genieten ,...
Met de giga-geweldige Photo Film Slides set,... 
Maak zo enorm graag mapjes, met leuke momentjes....en dit is wel helemaal in mijn Vintage stijltje.
Kijk maar goed en geniet want er is weer lekker veel te beleven ,.... ook wat oudere stempels ingezet,...
Zo behoud je de heerlijke stijl....
Rechter pagina met de gave insteek vakjes heb ik optimaal gebruik van gemaakt.
Ook een hele gave film strip ingezet, en die is echt heel oud...... zo tof hoe alles mooi past.
De dia raampjes worden een uitdaging, die zijn door de passende stempelsetjes zo te gek.
Kortom een enkel mapje, en hij kan in de Planner & Sidekick .


ECD 1941 Photo Film Slider
ECD CS 261 Framed
ECD 1938 PE -49- Rope Border
ECD PO -14- Planner Desert Sand
ECD PO -16- Sidekick Desert Sand


Ik heb eerst mijn ECD Soft Finish Cardstock ingezet bij het snijden, met deze stansen.
En dan ga ik *los* met alles in de Vintage stijl te krijgen.... basis inkt is dan
 Distress & Oxide inkten van Ranger
En ik stempel al het zwart met Versafine Onyx Black & Versafine Clair Nocturne .


Dit is iets om te maken, en er heerlijk de tijd voor te nemen,.... kleine momentjes met een leuke techniek..... een grof oud touwtje van mijn opa..... mag niet ontbreken.
Hij bond er zaad zakken mee dicht.....
En hoe leuk we hebben weer een meisje in vol ornaat..... en die brengt je daar...... waar dromen uit komen..... 



8 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi hoi
Wat super mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien

alma.heijenk@gmail.com zei

tis prachtig!!!
groetjes Alma

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat mooi Anita,ik zou zo weer aan de slag gaan. Wat een prachtige details weer.

Marjolijn van Elsberg zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jannie den Butter zei

Superrrr mooi gemaakt Anita!!!!
Groetjes Jannie

Yolanda zei

Super mooi dit!

roelie zei

Zo mooi en achtergrond ook allemaal gestempeld toch ben er ook mee bezig. Alleen dan met blauw papier uit noek en blauwe stempel inkt

anita01 zei

Wat geweldig leuk jullie reacties en ja ik werk bijna altijd op Soft Finish Cardstock en evt het Book van Esther ....