woensdag 19 januari 2022

Spelen met de ECD Watercolors

 


Ik noem het een *Tussen Doortje*

Om jullie te laten meegenieten wat ik in 2 dagen heb gemaakt.... En geloof me tussen alle bedrijven door word er keihard gewerkt aan mijn eigen plekje.... een ruimte waar ik mijn creatieve uitspattingen kan laten liggen...hoe zalig is dat !

De werktafel is heerlijk in het licht voor het raam en de stans en sta tafel erachter...

De beton look waar ik zo van hou is gecombineerd met licht... en tja hoe blij kun je me maken,..

Daarom het begin aan iets feestelijks met de prachtige Elizabeth Craft Designs 

Beautiful Blooms stempels en bijpassende stansen voor nog meer plezier.

De ECD Water Colors  zijn geweldig en denk je nu die zou ik ook wel eens willen proberen, pas deze dagen dan je kans want ze zijn in de aanbieding bij ECD.EU te Zoetermeer.

Zie de kleur-rijke live van Els op het Elizabeth Craft Designs





3 opmerkingen:

Cards made by Patricia zei

Wat een leuk tussendoortje, Anita. Fijn dat je een eigen plekje gaat krijgen, dan kan je nog meer moois gaan maken.

Groetjes,
Patricia

Jannie den Butter zei

Heel leuk Anita!!
Heel fijn voor jou een eigen plekje!
Groetjes Jannie

anita01 zei

Plekje zo goed als klaar,... al kan ik nog wel mooie witte boxen kwijt om het af te maken, maar dat komt wel weer... alles is op nummer en gehoest, dus prachtig klusje , djw wel.