woensdag 29 december 2021

Create your Sunshine

 


Happy Gardening zijn 2 Planner Pagina's waar ik mijn tuinverhalen vertel, dit kan evt. met foto's van de tuin... Och het Reminiscence The Book -2- is dan ook zo mooi hiervoor en deze wilde ik zo graag ervoor gebruiken...... schitterende magnolia's....
Uiteraard is mijn basis papier ECD Soft Finish Cardstock 300 gram


In ECD Reminiscence The  Book -02-zitten vele mooie prenten en labels om te knippen,...
Ik combineer met bijpassende stempels uit deze collectie en zo krijg je een mooi en rustig geheel.
ECD CS 235 All the Details  
Heb ik gestempeld en geknipt... en de label als pocket gebruikt en die eronder gestoken.
ECD CS 213 Home & Nature 
Happy Gardening stempel.... is geweldig en gelukkig zijn er veel stempels over de tuin te vinden in deze Planner/Sidekick collectie die je kunt combineren.
ECD CS 133 Retro Labels
Deze Labels stempel set is onmisbaar... en juist leuk om die ook eens in een andere kleur te stempelen.
ECD 1865 PE -39- Torn Paper Page with Frames
Deze basis stans is mijn pagina... let op het leuke gerafelde randje... 
De ronde stipjes is een stencil van de ART Journal collectie , zo speels en leuk.



2 opmerkingen:

Debby Kuster zei

Wat een mooie journal pagina. Ik ga in 2022 ook weer een gokje wagen.

anita01 zei

Heel veel succes maar vooral plezier met die van jou ,....