donderdag 31 december 2020

Koud en oud in mijn TNnetje

 π•π• π•¦π•£π•Ÿπ•’𝕝 𝕐𝕠𝕦𝕣 π”»π•–π•”π•–π•žπ•“π•–π•£

Mijn oudejaars dag 31 december en daar sluit ik mijn ECD TNnetje mee af....

De beste wensen in alle gezondheid.... met een beter 2021 voor iedereen.

Hoop dat jullie weer genoten hebben van al mijn posten en.... heel graag tot in 2021.

Via deze weg iedereen bedankt voor het samen genieten en de lieve berichtjes...

En pas goed op jezelf en een....ander  !



ECD 1820 Winter Home Pocket

ECD CS 209 Flowy Florals

ECD S040 Pattern Stencils Pack

ECD 1745 PE -27- Retro Number Trio



Heb de dip techniek op Soft Finish Cardstock toegepast... en daaroverheen met het stencil gewerkt en het gave Snow Chrystal Pasta die een super mooie structuur heeft.

Stamps and Cards heeft alles in huis voor een creatief 2021.





2 opmerkingen:

Debby Kuster zei

Wat een mooie creatie
Ik vind hem super
Fijne jaarwisseling en een creatief 2021

anita01 zei

Och echt heel lief, we maken er een fleurig 2021 van okee,... ;)