woensdag 13 mei 2020

Tuin Pret

Nu de binnenkant van deze leuke Elizabeth Craft Designs Camera Kit bundel .
Dan zie je gelijk de 2de lawaai papegaai.... hi,hi,... die ook rond onze tuin vliegt....
Het zijn de bekende halsband parkieten en een herrie van jewelste...
Maar ook wel weer grappig en stoer.... al ben ik blij als ze doorvliegen hoor....
2 is genoeg in mijn bundeltje met mooie foto's....uit de tuin. 

Scabiosa.... links, zo mooi ik kan er uren van genieten en ze heeft al vele knoppen....
Een *Click* waard toch....

Hier de nieuwsgierige die door het venster keek als de camera dicht is,..... 
Echt ik vind ze zo leuk..... die karakters uit de ECD collectie van Joset.
Daaronder een schitterende stokroos....

De volgende pagina's zijn met fotoraampjes.... en fotohoekjes
Tekst is het gave ABC van de Planner Collectie
STOKROOS
Hartjes in het klein,.... labels en reinforcements ook dit past prachtig.
Deze Camera Kit is mega leuk.... de losse pagina's stans je zoveel uit als je bundeltje dik mag zijn. 

De achterkant, heeft altijd een mooi einde....... een geslaagd bundeltje tuin-pret


1 opmerking:

femke zei

Heey Anita,

het is een prachtig boekje geworden met mooie foto's uit je tuin. Ik heb hier jaren geleden ook wel eens een halsbandparkiet gezien al was die flink verdwaald want er zitten hier geen kolonies zoals bij jou. Moest toen ff 2 keer knipperen omdat je geen "papegaaiachtige" verwacht in een boom hier in brabant.

groetjes Femke