zondag 19 januari 2020

Workshop PLAN met Anita 18 jan 2020



Afgelopen zaterdag 18 januari 2020 PLAN met Anita was een geweldig gave workshop/Crop dag.
Volle bak aan de slag met een pittig mooi en vol pakket
8 dames schoven aan bij mijn gedekte tafel vol inspiratie-tip-weetjes-en veel heel veel uitleg waar je mee aan de slag kan gaan.....  Kleuren combinaties die je niet verwacht,... en heerlijke voorbeelden gingen rondje tafel...foto's werden gemaakt en jemig ik bloos en geniet nog overheerlijk na...
Wat een gave groep was het weer , bedankt voor jullie komst allemaal!!!!!


Hier een van de frames die ik bewerkt heb tot een totaal mooi geheel.... kijk rustig en geniet toch nog een beetje mee .... als je niet kon aanschuiven deze dag er volgen iedere 3de zaterdag van de maanden z'n PLAN met Anita dag... met uitzondering van APRIL (sorry voor het ongemak)


Leuke techniekjes en weetjes.... deel ik maar al te graag,.... kleuren en sprankelende hartjes....
Maar ook de prachtige stempels van Charlene waren gedoopt in een kleurrijk jusje.....van inkt.


ECD 1742 Photo Frames -24-
ECD 1743 Double Heart -25-
ECD 1741 Retro Alphabet Trio -23-
ECD CS 160 Pieces of Life Numbers&More
ECD CS 149 A Field of Flowers
ECD CS 150 Garden Flowers
ECD 1736 Reinforcements



Wat je nog meer kunt met deze stans liet ik ook graag zien, want de mogelijkheden zijn onuitputtelijk gaaf zelfs voor onze kaarten makers word ermee gewerkt ja ja...... en hoe!!!!!
Ook daar zijn vaak voorbeelden van mee.....


Tag's en labeltjes zijn helemaal mijn ding, hier met transparanten gewerkt.... en het effect was live echt mega leuk...... 


Helaas niet goed vast te leggen maar.... de glaasjes zijn bewerkt,.... de bubbels springen het glasje uit en ik zeg PROOST.... op deze nieuwste release van onze ESTHER ze heeft ook nog meer verrast dan we mochten dromen......


Geen opmerkingen: