woensdag 25 september 2019

Plan met Anita

Hier een klein kijkje achter de schermen met de voorbereiding voor mijn PLAN met Anita...
Een workshop mix cropdag die iedere 3de zaterdag van de maand gaat plaats vinden bij 
Stamps and Cards
2019 zit al vol maar wees op tijd met reserveren ik ga tot 8 personen en het word enorm creatief met de Planner Essentials van Elizabeth Craft Designs...
Ook voor onze kaarten maaksters worden niet vergeten en kunnen heerlijk meedoen de 1ste lessen....
Het word breed uitgelegd... mogelijkheden en materiaal gebruik met een leuk starters pakket !
En.... er is mogelijkheid aan de stempel te gaan en te stansen !

Inspiratie - opzetten van je pagina's - kleur gebruik - papier/materiaal - en techniekjes - enz - enz....
Tools - passende stijl in je werk of lekker los gaan, de nieuwste materialen maar ook de oudjes zijn erbij... uniek dus.... de voorbereidingen zijn in volle gang... dit word HET!

Mijn basis.... totaal anders van kleur.... want ook vernieuwing is zo te gek... 
Gebruik van Materialen die je altijd al eens wilde proeven,... maar ook je eigen Inkt en Inkleur Materiaal kun je meenemen,,,, wij zorgen voor de rest....
Lijstje krijg je de week voor de workshop/crop per mail van Stamps and Cards !

Ik zeg met veel inspiratie.... laat het Plan maar van start en meld je aan voor 2020 !!!
Beste Plan ever...graag tot ziens aan mijn gedekte tafels... vol inspiratie om heerlijk aan de slag te gaan met jou Planner...!

Geen opmerkingen: