dinsdag 7 mei 2019

Op NUVO


Moederdag met heerlijke Warme groetjes..... en NUVO by Craft Emotions

heb er een overheerlijke reportage van gemaakt voor jullie...kijk mee en geniet. 


De Vlinders van Craft Emotions gebruik ik veel en vaak.... dus jullie snappen bij deze schuifkaart mocht hij zeker niet ontbreken . Overheerlijk met de nieuwste Nuvo Embellishment Mousse 
Nuvo Dream Drops... met hun schitterende kleurtjes en glans zijn uit.... ik mocht ze al voorproeven en eerlijk...ze zijn oogverblindend mooi

Uiteraard weer Schut 225 aquarel papier ingezet..... voor de stempel maar ook voor de gave JIJ set van Marianne Designs Uiteraard is de stempel in kleur gebracht met de Nuvo Potloden

En te gek nieuws, er komen weer 3 doosjes aan om uit te breiden, daar later meer over......


Nuvo Sparkle Spray in 6 sprankelende kleurtjes , leuk kleiner maatje voor op je werktafel of om mee te nemen..... ze verhogen het wauw effect op je kaart!!!!


Craft Emotions heeft Big Nesting Dies sets, en die zijn werkelijk te gek!
De Rechthoek Scalop Open  zijn mijn favoriet.... en waarom, nou kijk en geniet mee....
Hij is 8 delig maar het leuke eraan is.... 4 met het schulpje en 4 vierkanten dies die precies passend zijn op de open schulp... tja te gek dus!




2 opmerkingen:

Claudia zei

Wauw gave crea’s Anita... Idd toffe nieuwe spulletjes 😍 met mooie combineerbare kleuren. Liefs Claudia

miriam_workshop zei

schitterend Anita, ik houd enorm van vlinders, ze zijn zelfs mijn krachtdieren. Gr. Miriam