maandag 1 april 2019

Zwanen verhalen...

Een bijzonder verhaal over het ondeugende zwaantje uit onze sloot....
Heerlijk uitgewerkt met de schitterende Elizabeth Craft Essentials van Esther
Zo worden herinneringen vast gelegd... en creatief uitgewerkt zoals ik graag doe



ECD 1656 Filmstrip 
ECD 1658 Planner Labels
ECD 1659 Planner Elements
ECD 1655 Planner Essentials 11

Ik gebruik deze geweldig fijne tape om alles op te plakken, ook kun je eigen stickers ermee maken of combineren met de mooie Silk Microfine Glitters van ECD

ECD 1658 Planner Labels heeft de hartjes die rond de verbinding zit als extra stevigheid maar ook omdat het zo lief staat... De andere ECD 1655 Planner Essentials 11 heeft de rondjes in 3 maatjes en tja dat is ook weer zo leuk spelen,... heerlijk divers dus voor in je Planner!

Mijn dank aan Peter de fotograaf van deze mooie fotoserie die ik heb uitgeprint met mijn Selphy .

Ik neem mijn ECD Planners graag mee as 5-6-7 april naar de Broodfabriek waar ik te vinden ben met mijn demo bij Stamps and Cards , we gaan er weer leuke dagen van maken op het Planner Plein.
En uiteraard zal ik ook mijn Warme Groetjes laten zien op de gedekte tafels... kortom word weer heerlijk creatief voor de juiste inspiratie...