donderdag 7 februari 2019

Spring....

Heerlijk combineren in mijn ECD Rose Gold ECD Planner... met een knipoogje

Hoop dat jullie deze inspiratie ook weer gaaf vinden, heb me kostelijk vermaakt....en de week is weer gestempeld....pas zo precies. 

Div inkten en techniekjes los gelaten want tja als stempelaarster was het alweer even terug dat ik lekker los kon gaan..... 
Basis uiteraard mijn Soft Finish Cardstock 300 gram NEW!
Stempelset Badass een set waar ik een arbo op heb!
Iedere maand ploft hij als verrassing op mijn mat.... en dit keer is hij wel heel tof !
Hier kun je alle INFO vinden!
Aanmelden kan ook direct..... klik dan HIER voor deze info link :)

Veelzijdige set met ook deze gave tekst....  laat de lente maar komen in Febr. zo klaar met die kwakkel regen en wind.... 
En voor de oplettende onder ons heb ik alvast wat sneek peekjes verwerkt met de nieuwste ....


Geen opmerkingen: