maandag 24 december 2018

Warme Kerst Groetjes


Warme Kerst Groetjes,...

Dit jaar heb ik gekozen om heel veel te posten via mijn blog en Facebook.
Zodat iedereen mee kan genieten en hoop jullie weer inspiratie te hebben kunnen geven.

Bedankt voor alle bezoekers,.... we kunnen toch niet zonder blog toch!
Het is altijd veel werk, foto's, linken zodat u doorgestuurd word naar het product maar ik doe het met veel plezier, samen geniet je zoveel meer.....


Penny Black een van mijn favoriete merken vanaf dag 1....
In een jasje van Crealies
Oxide Distress Inkt en mooie Nuvo Producten ingezet....

Sfeervolle Kerstdagen en een fantastisch en kleur-rijk 2019



4 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig Anita, echt weer genieten bij je en die Penny Black naast de Magnolia meisjes toch gedeelde favoriete plaats hoor ook bij mij .
Fijne dagen !!

Francisca zei

Wat jij ook maakt het zijn telkens TOPPERS van kaarten .
Stijlvol en altijd knappe kleurcombo.
Hoop ooit nog een workshop van je te kunnen volgen .
Dikke knuffel voor de feestdagen ,
Francisca

Sandra zei

O wat hou ik toch van deze penny black kaartjes van jou die blijven mn favoriet !

Groetjes Sandra.

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์