maandag 29 oktober 2018

KreaDoe 1-2-3 nov demo Warme Groetjes




ECD 1564 Moose
ECD Gpp 001 Silk Microfine Glitter Palette *Earth*
ECD 1576 Words 5 Winter Wishes
ECD 1254 Entwined Circles
ECD 1120 Stitched Rectangles
ECD 1508 Dashing Rectangles
ECD MSC 060 White Christmas


Hoe overheerlijk is het werken op mijn Glass Media Mat van Tonic Studio
Werk dan zo heerlijk met mijn nieuwste Nuvo Vintage Drops *postbox Red*
Ze hebben een matte finish en zo prachtig


We tellen de dagen af, donderdag t/m zaterdag ben ik met mijn Warme Groetjes bij de 
KreaDoe *hal 8 F021 in de mooie stand van Stamps and Cards

ECD ggp 001 Silk Micro Fine Glitter Palette *Earth*
Is de set in passende kleuren, grandioos mooi en warm.... Zoals vele weten ben ik er groot fan van.
Het is een synthetisch materiaal dus geen glas en werkt prachtig op het mooie ECD Tape wat in vele maten en rollen verkrijgbaar is.
Deze Warme Groet is live te bekijken 1-2-3 nov KreaDoe in de stand van


Geen opmerkingen: