donderdag 27 september 2018

Triangle Box bestempelen



Mijn favorietje, de ECD Triangle Box van ModaScrap
Gevuld met bonbonnetjes, babysokjes,gedichtje of vol kusjes......
Hieronder wat leuke foto's...


Triangle Box van Elizabeth Craft Designs, is... heerlijk bestempeld en in kleur gezet...

Travel Stamp Platform werkt dan zo enorm fijn, hij ligt altijd op mijn werktafel.

Mijn workhops *Spelen met Inkt* blijven geweldig leuk en gezellig...
De kneepjes van het inkleurvak komen rustig voorbij in kleine groepjes en
Iedere keer weer wat anders en een andere techniek, met inkt, potloden en heeft u de nieuwe 
Zig CCRB Markers al in huis.... Stamps and Cards wel hoor...

9 nieuwe kleurtjes en 1 blender.... hoe geweldig leuke aanvulling is dat!


Soft Finish Cardstock 230  *Anita's Choice
ECD 1503 Triangle Box
ECD CS 089 Circle Background


Wens iedereen een stralende dag ik ga met mijn nieuwe ECD stempels aan de slag vandaag, heerlijk toch met dit weertje onder de sol....

1 opmerking:

Willy de Bruijne zei

Wat leuk Anita. Is dat een stans?