woensdag 20 juni 2018

Passion for Planner beurs


Hier is dan mijn 1ste inspiratie post voor de Beurs *Passion for Planners* die as 
weekend 23 & 24 Juni word gehouden in de Broodfabriek te Rijswijk.
Beide dagen ga ik er een workshop verzorgen en gaan we een Planner - Tag maken.
Die is te verwerken in je planner... op div manieren waar dit er 1 van is...

Heel veel info kun je HIER lezen ook aanmeldingen en reserveren.
Zo ben je zeker verzekerd van een gezellig plekje.... kosten 10 euro!


ECD 1500 Love, Life Tag
ECD CS 044 Blooms & Leaves 

Aan de slag met de Watercolors van Nuvo


We gaan 2 dagen eens flink genieten in de prachtige stand met Esther Glas van ArtChicks Studio.
Er is een hele leuke Planner verkoop... alles voor je planner,... stempels en ook prachtig WasiTape.
Voor Aniet is het dubbel genieten want kijk nu al mijn ogen uit... 
Oja ik neem ook mijn Dappere Dexjes mee...... benieuwd, kom dan gezellig ons bezoeken... ik zeg...
Plan dit weekend eens.....een workshop bij Aniet 
Tot Ziens ,....



Geen opmerkingen: