woensdag 30 mei 2018

Tuin genoegen


Ben enorm graag in mijn tuin te vinden..... de vogels zijn druk op dit moment met de kleintjes die geboren zijn.... het gekwetter is zo leuk.... Kijk om me heen, slaak een diepe zucht.... en denk.... niets!

Zo blij word ik ook bij het maken van deze ingelijste krans....als of ik ze net uit de tuin heb geplukt he deze Primula's... 



ECD 1485 Primrose 1
ECD 1297 Ivy Vine 
ECD 1487 Lilac 2
ECD 1139 Grapevine
ECD 1498 Happy Frame XL
ECD MSC 036 Wood Effect 
ECD 1507 Dashing Squares



Toen deze lijst net klaar was had ik een bos Ranonkels mezelf kado gedaan,... een van mijn favoriete en ook nog in oranje..... 3 weken plezier van gehad.... de lijst is nog net zo vers en mooi och wat heb ik toch een overheerlijke hobby met al het moois van Elizabeth Craft Designs.

Susan, ontwerpt deze prachtige stansen,... en geloof me ik pluk ze met plezier....