maandag 13 november 2017

De... Pop Up's van Karen Burniston.....

Warm Groetje ala Anita !


Mijn passie.... stempelen , spelen met inkt.... en dan komt er langzaam een kunstwerkje uit mijn vingers rollen.... Inspiratie van afgelopen workshop *Spelen met Inkt*

Zoals beloofd hierbij heel wat foto's....kijk mee om het hoekje hoe iets tot stand komt.....


In mijn elementje... mooie Elizabeth Craft Designs  CS 026Flower Power
Het takje met besjes ECD CS 029 Woodland Pals 
Aquarelpapier Schut 225 Zig markers , mooi penseeltje en minimum aan water


Gebruik uiteenlopende penseeltjes.... ben altijd *in* om te testen, in de brede zin van het woord.
Raphael precision 1 is een imitatie sabel en heb nr 1 hierbij gebruikt.
Hij moest even *in-gekwast* worden omdat hij wat stug was maar naar verloop ... ging het steeds fijner..... laagjes over elkaar voor de intense kleuren ... heerlijk om te doen.


Ons project basis was om trots op te zijn...... en mijn idee realiseerde Karen Burniston tot pop up..
Zo op mijn lijf geschreven... en denk wereldwijd best verkocht ever.....
Anita Frames Pop Up 1206 hoe trots ik was kon iedereen wel merken....


Pop Up liefde begon .... toen mijn oma een kaart uit haar tas toverde van haar zus.... die in Engeland woonde...... kanten zakdoekjes met overheerlijke parfum ingewikkeld....zodat deze pop up bloemenkaart overweldigend rook... naar de zalige bloemenvelden....
Ik was gevangen, dit wilde ik ook maken ...later.... mijn oma vertelde dat ik dat best eens zou kunnen.


ECD 1285 Smile... zegt alles.......
Ook de achtergrond is geheel subtiel bewerkt met Distress Inkt van Ranger 
ECD  S003 Medallion 


De diepte van Pop Up is te gek.... altijd bijzonder en voelt u mijn enthousiasme....
Daarom Karen Burniston, ben dan ook zo trots dat ik door mag gaan met de samenwerking van al haar mooi's... haar ontwerpen zijn technisch zo vernuft en zo...speciaal,... love it !

Kijk ook eens op haar BLOG voor de vele inspiratie....

Daarom deze speciale blogpost.... met mijn trots en voorliefde voor.....Pop Up !

Alle producten van Karen zijn bij Doe@Ding verkrijgbaar !

Ook interesse in mijn workshop *Spelen met Inkt* , meld u zich dan aan bij Doe@Ding......

Uiteraard een geheel ander project maar zo gaaf echte aanrader voor aankomende feestdagen !
Of juist voor een bruiloft , verjaardag of iets eigens !



1 opmerking:

ria zei

Wat is dit mooI!! Die warme kleuren!!
in een woord prachtig, Anita.
Groetjes Ria